Allround medewerker
8 maart 2021
Laat iedereen zien

Administratief medewerker

Functieomschrijving

Je staat in voor de volledige opvolging van begrafenissen. Dit houdt onder andere in:

  • Eerste contact met familie.
  • Opmaken en drukken van het rouwbericht.
  • Uitwerken van de ceremonie.
  • Contacten met pastoor, gemeente etc.
  • Bestellingen plaatsen en opvolgen.

Je zorgt ervoor dat alle administratie duidelijk is voor iedereen en dat alles goed onderhouden wordt.

 

Profiel

  • Je bent zeer organisatorisch en administratief sterk, je hebt interesse in de uitvaartsector en bent empathisch ingesteld.
  • Je functioneert zowel zelfstandig als in teamverband.
  • Je bent sociaal ingesteld en hebt goede communicatieve vaardigheden.
  • Je hebt een verzorgd voorkomen.
  • Onregelmatige en onvoorspelbare uren zijn voor jou geen probleem.
  • Werken in het weekend schrikt je niet af.
  • Je bent stressbestendig, geduldig, gemotiveerd, flexibel en nauwkeurig. Ook ben je vriendelijk ingesteld en heb je zin voor verantwoordelijkheid.
  • Je bent goed vertrouwd met de courante informaticatoepassingen (Word, Excel,…) en vindt snel je weg in bedrijfseigen programma’s.
  • Je houdt ervan veelvuldig in contact te staan met klanten.
  • Teksten samenstellen voor een uitvaart.
  • Je durft te spreken voor een publiek.
  • Pluspunt: kennis van Indesign en Photoshop.
  • Pluspunt: goede kennis van het Frans

 

Jobgerelateerde competenties

  • Familie of nabestaanden bij de keuze voor een uitvaartplechtigheid informeren en advies geven (dag, keuze van doodskist, inkleding, …)
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen, bestellingen plaatsen
  • De post-mortemadministratie aanvragen (overlijdensakte, toestemming voor transport, …)
  • De voorwaarden voor de uitvaart controleren
  • Brieven, tabellen, … invoeren volgens instructies
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Telefonische oproepen aannemen en eventueel doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
  • Een boodschap noteren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Betalingen innen voor de verkoop van producten en diensten
  • Bestellingen controleren
  • De uitvaartplechtigheid regisseren (inrichting van de rouwzaal, schikking van rouwartikels, coördinatie van godsdienstige of burgerlijke deelnemers, …)

 

Persoonsgebonden competenties

  • Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)
  • Contactvaardig zijn
  • Regels en afspraken nakomen
  • Klantgerichtheid
  • Leervermogen hebben
  • Zelfstandig werken
  • Commercieel zijn
  • Samenwerken als hecht team
  • Zin voor nauwkeurigheid hebben
  • Omgaan met stress
  • Creatief denken (Inventiviteit)

 

Aanbod

  • Opleiding wordt voorzien.
  • Afwisselend takenpakket, dankbare job met waardering van de getroffen families
  • Loon volgens barema
  • Maaltijdcheques
  • Startdatum: zo snel mogelijk.

 

Solliciteren kan via info@begrafenissen-rummens.be

Comments are closed.